Βιωματικά αγγλικά και δημιουργική γραφή.
Ένα καινοτόμο πρόγραμμα μέσα από το οποίο οι συμμετέχοντες διδάσκονται αγγλικά με τον καλύτερο τρόπο, που δεν είναι άλλος από τη βιωματική δημιουργική γραφή. Το πρόγραμμα τοποθετεί τους νέους στο επίκεντρο, προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις ιδιαιτερότητές τους, με σεβασμό στη διαφορετικότητα του άλλου, ενθαρρύνοντας τις ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες. Βασίζεται ιδιαίτερα στην ενεργητική-βιωματική μάθηση, ώστε η πληροφορία να έρχεται αβίαστα μέσα από την εμπειρία.
Οι στόχοι του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες:
Να εκφραστούν μέσω της δημιουργικής γραφής και παράλληλα να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα βελτιώνοντας την επίδοσή τους τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο.
Να κοινωνικοποιηθούν, να καλλιεργήσουν πνεύμα συνεργασίας, δημιουργώντας ατομικά και συλλογικά έργα γραφής.
Να εκφράσουν ελεύθερα τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσω της εκμάθησης της θεραπευτικής γραφής, με σκοπό την ένταξή της στην καθημερινότητα.
Να εκτιμήσουν την διαφορετικότητα και την μοναδικότητά τους, αφού η τέχνη και η δημιουργία επιτρέπει την ελεύθερη έκφραση και δίνει την δυνατότητα της προσωπικής αφήγησης και του προσωπικού αποτυπώματος.
Να εξελίξουν τις ικανότητές τους για παρατήρηση, έρευνα και κατανόηση των αντικειμένων του φυσικού και τεχνητού κόσμου και να εφοδιαστούν με τρόπους ανεξάρτητης μάθησης και δράσης.
Η υλοποίηση των στόχων του προγράμματος θα επιτευχθούν κυρίως μέσω:
α) Της Αντανακλαστικής Γραφής που περιέχει την ελεύθερη γραφή, αραχνοειδή διαγράμματα ή αναλαμπές, αυτοβιογραφία, μυθοπλασία και
β) Της Δημιουργικής γραφής με βάση τη χρήση διαφόρων ερεθισμάτων με τη μορφή υλικών από τη φύση, μουσική και ρυθμοί, φωτογραφίες, ζωγραφιές και πίνακες.
Στο τέλος του σεμιναριακού κύκλου, οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους σε μια έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στο Trii Art Hub.
Όλα τα υλικά θα διατίθενται από το Trii.
Διάρκεια: 4 μήνες, 2 ώρες ανά εβδομάδα.
Οι Ημέρες και Ώρες Διεξαγωγής θα ανακοινωθούν σύντομα.
Συμμετέχοντες: 8 έως 10 άτομα
Κόστος: 50 ευρώ συν ΦΠΑ
Επιμέλεια και διδασκαλία Μαριάνθη Λέου, BA, MA, PGCE, Αγγλική Φιλολογία
Σύντομο Βιογραφικό:
Η Μαριάνθη Λέου σπούδασε BA στην Αγγλική Φιλολογία στο Deree College – The American College of Greece και MA στην Σύγχρονη Λογοτεχνία στο Lancaster University, UK. Ακολούθησαν σπουδές στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (PGCE) στο Strathclyde University της Γλασκώβης. Η Μαριάνθη εκπόνησε έρευνα στις Παγκόσμιες Αυτοβιογραφίες στο Τμήμα Αγγλικής και Συγκριτικής Λογοτεχνίας του Goldsmiths College, London. Είναι επίσης απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η Μαριάνθη δίδασκε Αγγλική Φιλολογία σε σχολεία της Μεγάλης Βρετανίας και σε διεθνή σχολεία της Αθήνας για 20 χρόνια. Τα ενδιαφέροντα της είναι Αγγλική και Παγκόσμια Λογοτεχνία, Αυτοβιογραφία, Δημιουργική, Βιωματική και Θεραπευτική Γραφή, Μουσική και Δημιουργική Γραφή, Λογοτεχνία και Κινηματογράφος, Έρευνα Παγκόσμιων Πολιτισμών.
CREATIVE WRITING IN ENGLISH FOR CHILDREN, TEENAGERS AND YOUNG ADULTS
Experiential English and Creative Writing
An innovative programme in which children, teenagers and young adults are taught English skills through experiential creative writing. This program focuses on learning through creative writing skills, adapted to students’ individual needs and unique personalities, with respect to difference and diversity, encouraging group activities and collaboration. The programme particularly focuses on active and participatory experiential learning, so that ideas, thoughts and emotions are experienced and expressed freely.
The aims of the program are for participants:
To express themselves through creative writing and at the same time, develop their skills and abilities in the English language, thus improving their performance at both oral and written levels.
To socialise and interact with their peers, develop cooperation skills and create individual and group projects.
To express their ideas and emotions freely through learning therapeutic writing, with an aim to endorsing these skills in their daily life.
To appreciate diversity, difference and their uniqueness, since art and creation allows for free expression and gives them the opportunity to create a personal narrative.
To advance their skills of observation, research and understanding of materials in the natural and technical environments and to be equipped with skills for independent learning and action.
The implementation of the aims of the program shall be achieved through the following techniques:
a) Reflective Writing which includes freewriting, mindmaps, brainstorming, autobiographical writing and fiction writing.
b) Creative Writing based on the use of various stimuli in the form of materials from nature, musical rhythms, photography and paintings.
At the end of the seminar cycle, the students shall present their creations at an exhibition which will take place at Trii Art Hub.
All class materials are provided by Trii Art Hub.
Participants: 8 to 10 students
Cost: 50 euro + ΦΠΑ
Program Coordinator and Teacher: Marianthe Leou, BA, MA, PGCE, English Literature
Brief biography:
Marianthe Leou studied English Literature at Deree College – The American College of Greece and then obtained her Master’s degree in Contemporary Literature at Lancaster University, UK. She then went on to study at Strathclyde University, Glasgow, where she was awarded a Postgraduate Certificate in Education. Following this, Marianthe carried out a two-year research study on World Autobiographies at the Department of English and Comparative Literature, Goldsmiths College, University of London. She is also a graduate of the National and Kapodistrian University of Athens, School of Philosophy. Marianthe taught English Literature in schools in the UK, as well as international schools and colleges in Athens for 20 years. Her main subject and research areas are English Literature and World Literature, Autobiographies, Creative Writing, Experiential and Therapeutic Writing, Music and Creative Writing, Literature and Film, World Cultures and Research.